pondělí 5. září 2011

Florence and the Machine - Lungs a nový singl

Před dvěmi lety jsem na ni narazila, právě když vyšel její debut. A v listopadu se konečně dočkáme druhého LP., zatím pouze se zveřejněným jedním singlem What the Water Gave Me. Tenkrát jsem zkusila, co se pod tím novým popem na scéně skrývá. A byla jsem překvapena, jak nápadně vyčnívá z davu. Sympatická zrzka s poměrně velkým rozsahem v albu plném pestrých písniček, doslova přeplněných různými zvuky a melodiemi. Tolik energie jedné víly z hustě zeleného lesa. Líbí se mi, že se nejedná o klasický čistý pop, ale o kombinaci se soulem, někdy s folkem, tu piano a jindy zas něco tvrdšího. Navíc si cením, že většinu textů si Florence napsala sama a rozhodně ne špatných. Snad dvě skladby bych z alba smazala - Kiss with a Fist a předělávku You´ve Got the Love. Naopak ty nejvíc uhrančivé a intenzivní jsou Cosmic Love, Rabbit Heart, Between Two Lungs a pro mě jednoznačně nejlepší Howl.

Žádné komentáře:

Okomentovat