úterý 20. září 2011

Hooray For Earth - True Loves

Zpočátku jsem si myslela, že se jedná o další kapelu z nekonečných indie řad, ale přesvědčili mě, že právě do indie rocku umí přinést něco jiného. To, co mi přišlo sympatické, je alespoň z části povedený pokus o vytvoření něčeho progessivního s řadou psychedelických prvků. Letos v létě vydané album mi místy připomnělo oblíbené MGMT či Passion Pit. Ačkoliv někomu deska může znít se svou rockovější podobou, s minimem tichých tónů a naopak všudepřítomných synthů a bassových linek, rozstříštěně a disharmonicky, to je právě to, co se mi líbí. Úvodní track Realize It’s Not The Sun říká sice něco jiného, už jen díky použití jistého beatu, ale zbytek alba je přes pár možná fádních písniček dobrou energickou záležitostí. Je to úplně zřejmé v písni Hotel, Sails a co teprve v chytlavé a úderné True Loves..

Žádné komentáře:

Okomentovat