pátek 2. září 2011

Röyksopp - The Understanding

Vrátím se do roku 2005, kdy norští Röyksopp vydali své druhé album, mé tuze oblíbené. Známé především z televizních spotů, počítačových her a upotávek. Oproti minulému detailně propracovanému albu neztrácí na kvalitě, naopak zde vydali ještě větší kousek ze sebe. Plné gradujících synthů, dlouhých melodií do nočních jízd a toulek, s přispěním mnoha vokálů a báječného samplování, které se mi vryly pod kůži. Jaké tracky mám konkrétně na mysli? Rychlý šepot do ouška Circuit Breaker, švédské úchvatné popěvky Karin Dreijer z The Knife ve What Else Is There? a nakonec můj nejoblíbenější track od Röyksopp a jeden z nejoblíbenějších tracků vůbec Only This Moment.

1 komentář:

  1. Jééé, taky je mám moc ráda, ale moje nejoblíbenější je So easy:-)

    OdpovědětVymazat